kallt!

2012-01-31 19:18:01
kategori: Allmänt   [0] kommentera
tja!
vädret kan ju slänga sig någonstans. Hatar kyla.
ska lätt bo på ett varmare ställe i framtiden!!
körkortet närmar sig med stormsteg och jag har datum för uppkörning och teoriprov.
nu hänger allt bara på mig..
känner pressen! det är ingen som vet datumen förutom jag och självklart körskolan!
lite smånervöst.. ja.
annars så har min pojkvän farit bort i veckan så jag har helt plötsligt massa tid :o
haha!
och han fyller faktiskt år idag. hehe :)
blabla
känner att det här bara blir svammel avslutar innan det spårar.
hejdå!


Detta är de värsta böckerna som finns. Jag hatar dom och jag skulle hellre läsa lika mycket matte som teorihelvetet..
BLÄ!




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin