@ skolan

2011-09-15 13:51:26
kategori: Allmänt   [0] kommentera
tjatja!
sitter i datasalen med massa töntar. tur att en av oss tre företagsledare sitter här brevid mig iallafall.
den andra har redan slutat.

tänkte bara nämna fort att jag och två till är företagsledare,
 det betyder alltså att vi är lite (mycket) bättre än alla andra.
 sen har vi medelklassen som då är under oss, dvs våra assistenter.
självklart har vi i botten underklassen. dvs våra slavar / våra assistenters assistener.

att skriva stor bokstav efter punkt är överskattat.

ja, så vårat samhälle bygger på aristokrati.

Efter skolan väntar gymmet sen tillbaka till min andra hem - huset Peludunu!
så ser min dag ut som företagsledare. har även en massa möten men det är inget som behöver nämnas.

over and out.

mitt nya kontor.




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin