halsfluss!

2011-09-22 13:56:49
kategori: Allmänt   [0] kommentera
yey
var på vårdcentralen igår och fick veta att jag hade halsfluss.. yey!
eller?
så nu blir det penicillin i 10 dagar, men jag känner redan att jag är på bättringsvägen!
febern har också gått ner, nu har jag typ bara 37,5 har legat på 38-39 hela veckan och normal tempen är kring 36 så, det är ju påväg åt rätt håll!
har just sett jag saknar dig, alltså jag vet inte vad jag ska säga..
när ska man gråta typ? jag garva typ hela tiden.. eller okej, visst det var hemskt att hennes syster dog, men ändå?! jag hade förväntat mig mer gråtfilm.
nja, den får typ 3/5 toasters av mig!
nu ska jag ta medicin och se tv!
byee!




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin