Grans, morötter och stallansvar

2011-09-09 23:34:43
kategori: Allmänt   [0] kommentera
Tja,
uppdateringen har varit kass för jag har bott på skolan hela veckan.
det har varit roligt, jag har hunnit skaffa mig en ny familj m.m
hehe
igår så åt vi morötter i 16 h, sen mådde vi så jävla dåligt så jag och ida gav upp.
men när vi skulle sova så gick brandalarmet igång.. så vi fick typ ändå inte sova förän vid 2 och skulle upp halv 7 eftersom vi hade stallansvar. så jävla drygt. och brandalarmet hade gått igång för någon hade sprayat hårspray..
men brandbilen kom med blåljus och allt. fränt.
jag orkar inte skriva mer. nu ska jag sova.
trött tjej
imorgon blir det mest troligt piteå med madre.
godnatt




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin