förändrad.

2011-09-30 16:20:37
kategori: Allmänt   [0] kommentera
tjatja
hann inte uppdatera igår.
skola sen hem och duscha sen tillbaka till stan och umgicks med Karin, Ida, Niclas och Rebecka!
var bara snabbt förbi tjejkvällen, men det är bara så jävla många fjortisar där så vi orkade inte vara kvar, så vi gick till Karin och förstörde hennes matta :)
lite fränare.
sen sov jag och Ida hos Karin! jag somna typ direkt.. hehe! skönt!
Nu har både Petra och Ida flyttat ut från skolan, så vad ska jag nu göra på veckorna?!
Jo, jag ska hänga i deras lägenheter ;) haha! dom blir inte av med mig.. HEHE :) puss tjejer!
skola idag, blablabla..
Efter skolan så var jag ute med Molly på långjävlapromenad. Eller jag fick leta Molly mest, hon lekte älgjägare..
men hon kom till slut tillbaka! tur för henne..
Ikväll ska jag hänga med Josse!
då vet ni!
hejjjss!
söttjej..
fina armband jag fått av min fina vän Karin :)




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin