Familjen Peludunu

2011-09-14 22:30:14
kategori: Allmänt   [0] kommentera
Hej!
det blir dålig uppdatering här under veckorna och nu i veckan så har jag i princip bott på skolan igen ;)
men jag trivs ju i min nya familj, Peludunu! :)
inatt sover jag hemma men jag ska nog tillbaka imorgon!
tänkte vara duktig och gå och träna efter skolan sen gå och chilla med dom på skolan sen!
men jag har sån grym träningsvärk nu så jag hoppas det är bättre imorgon. hade ett hårt ridpass (eller jag tyckte det var hårt eftersom jag aldrig rider hemma nuförtiden) sen hade vi idrott med alla möjliga grejer där inkluderades cirkelträning igår.. FYFAN
jaja!
så ni vet att jag lever, men uppdatering får lida.
då vet ni!
godnatt!




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin