Vad är det som alla har sett men ingen kommer att se igen? Igår.

2011-10-24 21:20:55
kategori: Allmänt   [0] kommentera
Hej!
igår åkte jag till öjebyn på kvällen och var med Lollo och John!
blablabla.
skola idag. chilla mest. har ont i knät.

Killing me softly with pain...

Kom hem strax innan 4 idag, så då har jag pluggat till körkortet och varit ute och gått med
snoop dogg och Josse!
Nu har jag sett Waterwörld. SNYGGMARTIN vann ju :D men han är inte lika rippad längre..
men han är fortfarande min älskling :))
har även sett ett avsnitt O.C!
har bara 3 avsnitt kvar av sista säsongen.. vad ska jag göra sen?
sen måste jag fixa serier och filmer tills jag och Ida far på praktik.
har jag berättat om det föresten?
Jag och Ida i min klass ska åka ner till Dorotea på praktik på deras ridskola.
Det kommer bli väldigt intressant och roligt tror jag!
resan ner dit skulle ta 7 h och 15 min.. meeeen det blir nog brabra! :))
är faktiskt riktigt taggad så det blir nog bra!
nu ska jag se klart antingen OC eller two and a half men.
här är en länk till Doroteas ridklubb iaf :)
http://www1.idrottonline.se/DoroteaRK-Ridsport/
vi hörs!
hejs




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin