En stor applåd till ..

2011-10-20 13:49:44
kategori: Allmänt   [1] kommentera
.. mig för bästa uppdatering!
- tacktack!

Iallafall sååå har jag bott i öjebyn som vanligt hela veckan pga av stalljour så uppdatering har kommit efter meeeen nu kanske det blir bättre.. kanske!
har samhällslektion nu iallafall men jag är klar så jag chillar bara!
I helgen blir det födelsedagsmiddag för Lisa! mumsmums :D
annars då?
nja, chillar mest, leker med livet och jävlat glider runt mest!
då vet ni!
Ska kanske träffa Vickan ikväll som far till Sölden imorgon och är borta 1 vecka..
men får se om hon hade tid!

uppdatering kommer kanske ikväll då jag ska sova hemma! :)

Hejdå!

(höll på att skriva godnatt, men det känns som om det vore lite tidigt att göra det nu.. )


roligt med födelsedags midda:DDD



SV; tackar för tipsen:D ska komma ihåg dom:D

Vad tycker du om mina "Fall In Love" foton som jag har tagit:D?

2011-10-20 18:48:40



Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin