whats up with that?

2011-05-30 23:27:00
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!
skola idag, skrev terminens sista matteprov hoppas jag, hoppas jag klara det, skulle inte orka med ett omprov!
och terminens sista sköthäst så nu kanske jag inte behöver sköta Bella nå mer, alltså inge mer vattenspilta och tvätta baken!
efter skolan tog jag moppehelvetet och drog till sjulis, där Sussi, Sara, Jokke och Sluggan var!
vi var och fiska långt ute i skogen, så börja det blåsa och regna!
vi satt där typ 1,5 h tror jag, jag kom hem typ 9, satt och prata lite med mamma, såg tv.
nu har jag sett bb och ska väl sova snart antar jag!
imorgon har jag sovmorgon och då börjar jag 5 över tio och sen är det koutsläpp halv 11. Alltså har vi svenska i 25 min! och efter lunchen har vi idrott sen slutar vi :D
Efter skolan blir det stan med mami, måste införskaffa lite stuffs inför resan :D:D
ja, ska sova nu! godnatt!
saknar min josefin! <3
älskar min nya bildkista :D




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin