We gonna sleep all day and party all night!

2011-05-08 15:42:56
kategori: Allmänt   [0] kommentera
Hej !

Kvällen var super!  Allt gick bra till slut ! :) Vi var först i Rebeckas lägga, sen gick vi ner till stan en stund och gick fram och tillbaka sen på kvällskvisten så fick vi åka och ragga lite med Matte, Johannes och Carl, (Rebeckas kompisar)
Idag när vi alla hade vaknat halv 10 så satt vi och diskutera kvällen innan, efter någon timme gick vi till max och åt :))
Sen kom pappa och hämta och sen var det stallet direkt och nu sitter jag här !
Jag väntar på att Vickan ska komma och hämta sina saker!
Ikväll ska jag kanske vara med Sussi och Elin :)
Bilder sen igår kommer sen, när Rebecka lägger upp dom, mina bilder är så dåliga + att jag inte orkar lägga in dom på datorn nu!

Hejdå!


<3




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin