VATTENKRIG!

2011-05-10 18:16:15
kategori: Allmänt   [0] kommentera

Hej!
Idag har det varit en rolig dag i skolan faktiskt!
Först på morgonen var vi i stallet och städade, jag och Ida fick slå ner hagstolpar, eller rättare sagt jag slog och hon fixa snöret :)
Sen helt oprovocerat så kommer Lollo och Karin och sprutar vatten på mig, Ida och Rebecka. Kriget gick inte att undvika.
Vi springer efter dom, tar en hink fyller med vatten, kastar på Karin, hon var närmast.. Men jag missa .. 
Sen på lunchen, så skulle Jag, Ida och Rebecka gå till elevhemmet, så är en dörr som aldrig annars är stängd, jag tänkte inte på det så jag trycker bara upp dörren och PANG!
Rakt i huvudet får jag en fet vattenfylld-skurhink .. Men dock faila det lite för dom, eftersom jag vart ju inte blöt, det gjorde ju bara ont! -.-
Nu var det verkligen ON!
Dom vart rädda och gömde sig på Karins rum, sen sprang dom ut genom fönstret till lektionen, sen efter idrotten då ! HAHAHA
bröt vattenkriget ut!
Galet!
 Men jag kan då påpeka att jag var torrast av alla! :D
Det var jag, Rebecka, Ida, Lollo och Karin!  Alla andra var typ sjöblöta :)
Men det är ju taktik att springa när någon kommer och ska hälla vatten på en !

Nu står det då 1-1 till "lagen" men nu  kommer det vara lite mer rättvist när vi nu har kommit på lite regler osv!

Ikväll ska jag typ vara med nå folks, det blir nog bra!

Det är även DH ikväll !

hejdå!

Kakans bild :)
Mina fula gransvänner :) <3








Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin