Update från Svartöstan!

2011-05-22 00:10:35
kategori: Allmänt   [0] kommentera
Hej!
Jag och Elin gled mot luleå och svartöstan idag, har chillat med Karin idag, vi kom strax innan 4, då gick vi runt här runt vattnet och kvarteren! Vi var även upp på svartöberget!
bilder kommer imorgon när jag kommer hem!

vi var även och titta på isbrytarna, GRYMT STORA!
Vi vart lite besvikna, när inte Ida kunde komma, eller hon hann inte med bussen och Lollo är en latgris.. Hon orkade inte komma.. Det var synd, men jag Elin och Karin kan roa oss själva! Vi har spelat spel och cyklat till Coop.
Just nu håller dom två på att spela nå töntigt Twilightspel, eftersom båda är FETA twilightnördar!
Jag gav upp eftersom jag inte har någon chans..

Lisa: Det hemliga vi skulle göra som inte vart av, var att vi skulle bada, men alla utom jag banga och jag ville inte bada själv ! Så det blir lite senare! :) hehe, vad roligt att du blev nyfiken! Jättebra att du kommentera och fråga :D
puss och hoppas du fortsätter läsa min blogg :)

Snart, eller när dom är klara ska vi spela Cluedo :D Sen tror jag att vi ska se en film!  Lär bli sent ikväll!

Kommer hem imorgon vid 2 :)

Godnatt! :))


Söt vän jag har! har inte träffat henne på ett tag... :/ moppetur snart tönt? :) <3





Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin