school!

2011-05-25 20:57:53
kategori: Allmänt   [0] kommentera
gled runt i skolan idag, fick MVG på ridteorin!!
skrev engelskaprov idag, hoppas på ett vg där ! :)
när jag kom hem så åt jag middag sen for jag och trava ved!
för i sommar så ska jag mest troligt utomlands med min mammas brors familj :D
taggar så gudomligt :D!
herregud!
nu har jag inge mer plugg heller, har 1 prov, men det är matteprov och det orkar jag inte plugga till ! :D
men dock så vill jag försvinna tills alla har tagit studenten, eftersom alla skriver," åhh, skönt inge mer skola!"
" nu tar vi studenten!" osvosv.. jag vill också.. näedå! har 2 år kvar... hoppas dom går fort!!

idag har min finis Josse farit till Frankrike och är borta 1 vecka ! :o hur ska klara mig utan henne ?! :o
Jag hoppas då hon har det bra och hon får berätta allt när hon kommer tillbaka :)

Godnatt folket! :))




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin