Och vad jag bryr mig om nu är att se din blick så sårad när alla löften klingar falskt

2011-05-29 10:00:19
kategori: Allmänt   [0] kommentera
Hej!
jag mår faktiskt bättre än förväntat idag!
trött är jag men ändå helt ok!
prata med vickan för ca 1 h sen och hon mådde också bra:)
igår iallafall som jag bara snabbt tog upp i förra inlägget,
jag vickan lisa fia och jens var och cruisa runt i luleå!
jag och vickan hoppa av ett tag och träffa lite folk !
Grymt rolig kväll och längesen man skratta så mycket speciellt åt vickan ;)
haha!
idag iallafall så ska jag och pappa typ till mammi och äta våfflor, jag ska även och rida och kanske och trava ved?
vet inte om jag hinner allt och hästen går i 1a hand!
kul dag!
eller?
ska gå ner och käka något nu!
hejpåer!




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin