Noerd

2011-05-02 23:12:17
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!
haha, mitt nya liv lär väl bli WoW ;)
Det gick bra att spela ! Spela typ bara 1 h eller om ens det, Jokke hjälpte mig att komma igång, och jag är bättre än Sussi (a) Sussi vart sur ;) hahahah! ägd gumman ;) <3
Det här med spel sitter i blodet, jag kommer lätt in i dom :)
Annars ikväll så har jag varit ute med Josse :)
Sussi och Jokke for typ halv 9 sen gick jag ut med Josse och Molly :)
Kom hem från promenaden typ kvart i 10 för att hinna se BB som börja 10 ;)
FETT SYND, Martin gjorde illa sig :( Han var stupfull och ramlade ner från sängen :( Stackars bebis!! :(
Nu ska jag snart sova för att orka med skoldag imorgon!
På kvällen ska jag och några ur klassen på föreläsning om hästens mun och betsling, det blir nog intressant !
Uppdaterar innan skolan, eller när jag kommer hem då jag även visar min hårfärg :)
Godnatt på er nu!




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin