mors dag!

2011-05-29 20:33:02
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!
haha, dog när jag vakna idag, jag kom ner för trappen, så säger mamma;
- Fina blommor du har satt fram!
Marie;
- Blommor? ... blommor.. när har jag satt fram blommor? HAHAHAHHAHAHAHAHA
Alltså när jag var påväg hem igår så såg jag blommor i diket och jag tog dom, tog hem dom och satte de i ett vattenglas?! vem kommer ens på det?!
hahaha, dog lite!

Annars idag så har jag varit och ridit och ätit våfflor hos mammi!
har dock inte varit så pigg idag, men det är det värt!
nu ska jag göra mig klar, sen lägga mig i sängen och vänta på bb som börjar på 30 min!

har även målat naglarna ikväll! en rosa somrigfärg!

Låten som spelades i bilen igår!



bilder sen igår kommer någon annan dag, har ändå inga bra bilder!

Godnatt! :)






Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin