Ledig !

2011-05-06 11:35:39
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej bloggen!
Idag är jag ledig!
Vi övertala läraren att vi skulle få jobba hemma istället för att komma till skolan för en lektion! Så vi fick dock en hemuppgift, men ändå värt ! Slippa stiga upp tidigt för att fara till skolan och ha matte. Nej tack!
Men det roligaste med att vi var lediga, var att ingen sa något åt Rebecka i klassen, så hon hade kommit till skolan idag och varit helt själv i klassen :D hahahaha! Så hemska vi är.. haha! Men det hade gått bra ändå, hon hade haft privatlektion med läraren !
Vid 1 ska jag fara in till stan och träffa Sussi och Sara :) Skriver när jag kommer hem, jag ska gå och duscha nu!
Hejdå! :)

Klassens fina meddelande till Rebecka ;)





Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin