Just do it

2011-05-06 16:45:08
kategori: Allmänt   [0] kommentera
Tjena!
Sitter just nu hos Josef med Sussi, Sara och Jeppe! Vi sitter och diskuterar en väldigt viktig fråga,
Får man verkligen cancer av att pilla sig i naveln för mycket?
Det är något jag inte själv tror på men dom andra tror det...
Vad tror ni ?
Sen blir jag även mobbad för att jag inte tycker om öl.. Är detta normalt?
Om jag klipper av mig håret, kommer jag att bli mer accepterad då och mindre mobbad?
Hm.. En tanke värd att tänka på!
Snart ska vi fara och äta på max !
Ikväll kan jag bara förvarna att FLÅD står på schemat !!
Först max, sen Ica för att köpa mer flåd!
All in tonight!
Vi hörs senare!
Hejpåer!




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin