Jävla citybuss

2011-05-18 17:56:57
kategori: Allmänt   [0] kommentera
Hej!
kul att man vet när citybuss byter till sommartid. De nya tiderna suger ! När vi slutar kvart över 4 som idag till exempel, så går bussen hem kl 17,02 .. Alltså så måste vi vänta 45 min på bussen.. Sen typ 10 min på nästa buss!
SÅ JÄVLA SÄMST!
Förr så åkte vi med en buss som gick halv 5 och sen så går nästa buss typ 10-5 i 5. Mycket skönare. Nä
nu måste jag komma hem halv 6.

Idag har vi haft ridning på skolan, det gick ganska bra, jag red Maetrix. söt hezt :)
Ikväll måste jag plugga till Antikprov vi har på fredag. SÅ JÄVLA TRÅKIGT!

Mitt liv suger just nu..


Hejdå .

Dumma citybuss..





Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin