jag vet att du vill ha mig, men jag vill inte ha dig!

2011-05-23 13:27:17
kategori: Allmänt   [0] kommentera

men tjena!
hann inte uppdatera nå mer igår, eftersom jag låg och såg oth så kom Lisa och Vickan och våldgästa mig.
Sen for vi till Vickan och såg bb och sen sov jag och Lisa där!
GURKAN ÅKTE UT :D:D:D
äntligen :)

Vickan väckte mig 10 i 7 imorse, och jag vart rädd.. jag bara vem fan väcker mig nu!?
hehe

Sitter nu på skolan, jag och Rebecka har gått runt hela grans i brist på annat och på brist på vakna vänner.
Men det börja regna så vi gick in !


Jag har även pratat med min körlärare jag har i traktorkörning, och där var ett MVG kirrat sa han :D
det gjorde min dag!

lägger upp bilder när jag kommer hem!
hejpåer! 





Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin