Förlåt!

2011-05-03 23:11:42
kategori: Allmänt   [0] kommentera
förlåt bloggen!
efter jag skrev sist så for jag och Rebecka in till stan och åt på max (a)
Sen hem och spela WoW.. Tyvärr, man fastnar..
Men samtidigt så sa jag ju det. Om jag väl börjar så kommer jag typ inte kunna sluta -.-
Klockan 5 kom Elin och hennes papi och hämta mig, så for vi hem till Elin, åt lite kakor, sen for vi till grans
för att lyssna på föreläsningen med Anna Semrén om hästens tänder och betsling!
Det var väldigt intressant och man fick lite och tänka på! Men efter att ha suttit i 2,5 h så hade man lite bedövad rumpa.. Men nu är det bra :)
Direkt när jag kom hem så såg jag och Mamma Desperate Housewifes och sen såg jag typ halv BB.
Jag kände bara att jag inte orkade se hela, tänkte att jag kan se det imorgon istället :)
Nu ska jag sova, så jag orkar upp imorgon, då vi har stallet/körning på skolan hela förmiddagen, sen svenska och sedan arbetsliv naturbruk, där vi ska redovisa något vi gjorde klart idag i panik, för vi hade glömt uppgiften (a)
Så imorgon blir det redovisning om fysisk mobbing!
Wish me good luck! :)
Imorgon om det är fint väder ska jag ta kort på mitt hår så ni får se hur det ser ut nu :)
Godnatt!
Sådant här har vi nu lärt oss om! :)
osvosv..




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin