Fina vänner !

2011-05-14 01:03:58
kategori: Allmänt   [0] kommentera
Hej !
Nu ska ni få veta en sak som har hållts hemligt eftersom jag vet att Elin är en av de få som läser min blogg..

Jag Sussi Vickan och Lisa har nämligen planerat och projektat (eget ord) i några veckors tid om en middag och kidnappning i Elins ära, eftersom hon fyllde år för en månad sen.
Bättre sent än aldrig ? :)

Jag och Sussi for till Vickan typ tre, där kvällen skulle spenderas, Lisa kom kring 4. Vickan och hennes systers man for och kidnappa Elin iklädda Screammasker och en annan läskig mask. Det hade inte lilla Elin förvänta sig.
Vi hade sagt att vi skulle komma och ta med oss pizza, men riktigt så vart det inte.
Dom hämta då somsagt Elin och vi hade satt upp lappar så hon fick gå runt på gården.  hahah!

När hon tillslut fick komma in så hade vi gömt oss på altanen och när hon kom dit så hoppa vi fram och skrek GRATTIS!
Middagen bestod av grillat kött, pommes, melon, lökringar osvosv.. gottgottgott!
Sedan har kvällen bestått av massa härligt surr och glada skratt!
Vi hade även köpt en värmemadrass åt henne som present. PensionärElin
Lite senare for vi till Elin och börja se en film, eftersom hon var egentligen hundvakt.
Men vi såg bara ungefär en halvtimma av filmen sen satt vi och prata. Men alla satt mest och gäspade så då var det dags att börja fara hem och nu sitter jag här !

Väldigt lyckad middag och allting! Vi är allt bra söta tycker jag och påhittiga :)

Hoppas Elin du är nöjd! <3

Nu ska jag sova, eftersom jag är väldigt trött!
Vi hörs imorgon, ska även försöka få tag i några söta bilder som togs under kvällen! :)
Godnatt!




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin