Eurovision Song Contest

2011-05-15 01:16:01
kategori: Allmänt   [0] kommentera
Hej!
Ikväll har jag och Lisa varit förbi stugan en sväng, sen for vi till Elin och såg Eurovision Song Contest!
Självklart var vi tvugna att se det när Eric Saade var med ;)
SNYGG!
Självklart dumpar jag inte BB-Martin men Eric kommer på en god andra plats !
Eric kom 3a, var nära tvåa, men då kom Italien 2a. Lite besviken, men ändå stolt över Eric :))

Nu sitter jag och Elin och chillar i soffan och återhämtar oss efter den spännande röstningen.
Får se hur länge jag stannar, tills ögonlocken inte orkar hålla sig uppe så lär det bli en kall moppetur hem!
Känner taggen .. eller? -.-

Godnatt!


Jag dumpar inte dig sexy ;)


God andra plats sötnos! ;)



DREGGEL !




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin