!

2011-05-21 01:42:07
kategori: Allmänt   [1] kommentera
Jag är inte sur på dig och har inte varit det heller. Du gör dina egna val och dina egna beslut. Jag säger bara vad jag tycker. Du får inte tro att jag blir sur varje gång jag säger vad jag tycker, även om jag tycker du gör dumma val.
Men det är ditt liv och du får ta konsekvenserna. Jag tycker om dig ändå!
Ja, jag kommer ihåg hur kul vi har haft och mer kul ska vi ha :D
Puss på dig ! <3

Jag vet att jag är lite dum ibland men de har ja ju alltid varit , men jag vet att du bara vill mitt bästa och de är bara bra att ngn säger till mig annars vette fan hur de hade sett ut ..

Puss på dig määää! <3

2011-05-22 22:30:23



Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin