dum av dig

2011-05-01 20:34:56
kategori: Allmänt   [0] kommentera
alltså åhhh!
Jävla skitjävlabajs moppe -.- skulle och träffa Sussi och Joakim, tror ni moppejäveln startar?
Nej, självklart -.- 
Må den brinna i helvetet!
Då skulle jag ta cykeln istället för moppen, men tror ni inte att det är punka på bakhjulet då?
ALLTSÅ ÅH! men jag tog cykeln iallafall, men den lät jättekonstigt osv .. -.-
Inte min kväll, bara för att livet ska suga lite till så kommer säkert Martin åka ut ikväll i Bigbrother, bara för att skita sig extra mycket för mig -.-
Och BB börjar kl 21,00 och innan det ska jag hinna duscha och dammsuga mitt rum.
Så jag måste skynda mig!
BLÄ för idag och för moppen och för dig!
wä -.-






Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin