Den 17 Maj 2011

2011-05-17 19:44:05
kategori: Allmänt   [0] kommentera
Hej!

Lite oaktiv, jag vet. Men jag har inte haft orken.
Skola igår, sen träffa Sussi, Jokke och Macke, för att fira Sussis födelsedag :) Satt i fjörn och mös på typ :)
Idag har det också varit skola, fast mitt humör har varit väldigt upp och ner. Först jättetrött, sen superglad, sen något mitt emellan, sen deppig, sen glad, osvosv, men då är det tur att man har störda vänner så blir man lite gladare iallafall. :) Men vädret har nog varit en stor orsak till mitt humör, det har spöregnat sen helt plötsligt strålande sol, sen helt plötsligt börja det hagla. Väldigt konstigt väder!
Imorgon har jag ridteoriprov. Det är mest repetion men måste ändå kolla igenom det, och försöka lära mig det ordagrannt, men tvivlar på att det kommer gå, men ska göra mitt bästa!
Så ikväll ska jag göra det och se DH. Men jag ska chocka er lite till och säga att jag ska ut med min bror och springa (!)
Ack så jobbigt ! Jag har redan varit ute och gått med Josse, så jag tycker att jag har varit duktig nog. Men nädå, lite till!
Jag och Lisa var ute och sprang i lördags också, jag har typ träningsvärk fortfarande... eller nä, kanske inte, men nästan.

Nu ska jag lyssna på taggningsmusik så jag orkar detta!

Hej så länge, om jag nu överlever...


söt!




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin