dålig uppdatering

2011-05-04 18:12:05
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!
förlåt för dålig uppdatering, men det är svårt när jag går i skolan hela dagarna, och jag försöker blogga så mycket som jag kan!

Kom hem från skolan för typ 45 min sen, sen har jag myst med Leo och Molly, men det var inte så himla mys, eftersom
Leo fyller 1 år snart, alltså han är valp. Då är han väldigt busig, och han ska bitas och "slåss". Så han har typ rivit upp mina armar.. hundjävel.. jag vart less och gick in !

Så nu sitter jag vid datorn och väntar på att mamma ska komma hem så jag får middag (a)
Orkar inte laga den själv ..

Ikväll blir det bara att ta det lungt, är väldigt trött, så jag ska se nyaste one tree hill och kanske spela lite WoW
och se bigbrother senare;)
haha! inte så händelserik kväll, men jag ska försöka att uppdatera :)

hejsålänge! :)

Kan man vara arg på denna sötnos?
Svar: ja det kan man!


Snyggast i hela världen ! <3





Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin