21 Maj 2011- dagen jorden går under!

2011-05-21 01:37:10
kategori: Allmänt   [0] kommentera
idag är dagen världen ska gå under tydligen,
fast det är senare idag, det är ju natt nu!
och jag borde sova, men jag har har umgåtts med först sussi, sara och janita! Vi spela lite fotboll.
Jag kom hem typ 9 och halv 10 kom josse så såg vi bb sen satt vi bara och prata, var även ute och gick en sväng.
Då körde det förbi en bil som vinkade åt oss, men jag vet inte vem det var !? dom såg ut verkligen som att känna oss..
men jag är inte säker på vem det var, såg bara snabbt. hm.. irriterande!
idag/imorgon så ska jag och elin till karin i luleå, dit kommer även lollo och ida och kanske petra :D
Det kommer bli awesome!
stannar där till söndag, så det blir ingen update!
jo kanske innan jag far, men det är mycket som ska hinnas med innan, så vi ser väl!
ska upp typ 9 för att hinna till stallet, sen ska jag och elin nog hinna träffa sussi innan vi ska fara också!
så nu blir det att se klart simpsons sen sova!
Godnatt!
idag är dagen världen ska gå under tydligen,
fast det är senare idag, det är ju natt nu!
och jag borde sova, men jag har har umgåtts med först sussi, sara och janita! Vi spela lite fotboll.
Jag kom hem typ 9 och halv 10 kom josse så såg vi bb sen satt vi bara och prata, var även ute och gick en sväng.
Då körde det förbi en bil som vinkade åt oss, men jag vet inte vem det var !? dom såg ut verkligen som att känna oss..
men jag är inte säker på vem det var, såg bara snabbt. hm.. irriterande!
idag/imorgon så ska jag och elin till karin i luleå, dit kommer även lollo och ida och kanske petra :D
Det kommer bli awesome!
stannar där till söndag, så det blir ingen update!
jo kanske innan jag far, men det är mycket som ska hinnas med innan, så vi ser väl!
ska upp typ 9 för att hinna till stallet, sen ska jag och elin nog hinna träffa sussi innan vi ska fara också!
så nu blir det att se klart simpsons sen sova!
Godnatt!
hitta nån lejd bild på kakan och lollogris :))




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin