1 Maj 2011

2011-05-01 15:17:45
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!
hade en jättetrevlig valborg igår, vi var ett mysigt gäng på min stuga, där vi grilla mat och spela kubb och spela kort med mera! jättetrevligt :D
kom hem kvart i 4 (a)
Det värsta var att när vi skulle fara hem så starta inte min moped.. så snälla Tobias fick köra hem mig :)
Sen när jag kom hem så såg jag Glee! jag älskar den serien! :D har bara sett 5 avsnitt, men den är bra :D
och Finn är så jävla snygg ;)
Så jag somna typ 5 och vakna halv 12 typ. Trött tjej idag säger jag bara !
Nu under dagen så har jag och pappa varit och hämtat grejer och min moped i stugan.

Nu är påsklovet slut och skolan börjar om imorgon :(
Det känns jobbigt. Jag vill inte tillbaka !
Men ett litet + i kanten är att jag har sovmorgon till 10 :))

Ett annat i-landsproblem idag är att jag såg på facebook nyss att spotify har börjat från och med idag att begränsa lyssningstiden till bara 10 h i månaden tror jag ?! :o
Så jag vågar knappt lyssna och slösa den lilla tid man har :o
Men jag är för snål att köpa premium ;)
haha! nä, ska faktiskt fundera och kanske överväga att köpa premium. Jag lyssnar ju väldigt mycket på musik,
men samtidigt så finns ju youtube, så man är inte helt körd!

Så är läget just nu och vad som händer sen har jag ingen aning om, förmodligen inte mycket eftersom jag är jävligt trött, men jag måste ju vara vaken till Bigbrother börjar, och det kändes som att det var jättesent ;s haha, fastän det bara är klockan 21,00. Jaja, bara stå ut! Det är totalt värt det :)
Men dock så hörde jag att alla är nominerade i huset alltså inklusive Martin :o Gissa om någon här ska ringa och rösta på honom (a) ;) Kan ju inte låta han åka ut redan !!
Nu ska jag kolla in på BBhemsidan och uppdatera mig lite vad som har hänt i helgen i huset ;)
Hejdå ! :)


puss! 




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin