perfekt lördag!

2011-03-26 22:37:03
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!
har haft en underbar lördag!

började med att Sussi ringde vid halv 12 så gick vi ut och gick !
Sen hem, äta frukost och lite senare bege sig till stallet där Kex skötte sig PERFEKT!
Efter ridturen så hem och övertala mamma om att fara och sola! så det vart sola och mat från 3 kronor :D
Sen efter maten och i brist på annan aktivitet så gick jag ut och gick igen, sen har jag duschat och sett
världens bästa film tror jag, Letters to Juliet !

Det kom faktiskt någon tår och den berörde så vackert!
Filmen var så himla fin !
nu ska jag se Dear John !
jag kände för lite gråtfilmer nu!
Och jag tycker att Amanda Seyfried är så duktig !
Hon är ju även med i Mamma Mia, underbart !

det blir nog ingen mer uppdatering idag,
så sov gott!

 




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin