miss sleepy

2011-03-29 20:03:40
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!
idag vare skola! hängde i ladugården, vi fick först lyssna på en redovisning av martin och lisa i 3an. dog lite.
det handlade om typ grisar? hur mycket det kostar att föda upp grisar osvosv.
efter dom hade pratat i 1000 år så fick vi gå till kossorna, där vi skulle bandagera en bakhas och ett framknä sen
gå runt hela ladugården utan att det åkte av! jag och Jenkan ägde!
sen skulle vi väga, kolla tempen och borsta dom :p sen skulle vi avmaska kvigorna och sen körde vi ett borstrally sen sluta vi!
fett slapp dag!
men man börjar ju lukta så himla illa :o

sen for jag mamma och elin och handla, sen for jag och mami ut och red!
red rundan, det var skönt, men blåste lite småkallt!

sen kom jag hem, fick äntligen duscha bort kolukten!!!
sen la jag mig i sängen (a) 2 h senare, tjenare ! trött chey :p
hehe

nu sitter jag här helt slut i kroppen, ingen aning varför det är så :o
jag måste dock göra något så jag blir lite trött och kommer kunna somna sen!
hm.. det löser sig!

en annan AWESOME sak är att jag fick KOMMUNSOMMARJOBB :D
skönt!!!
ville bara säga det :)

annars! sååååååååååååååå
godnatt på er ! :)




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin