lulea

2011-03-11 18:11:47
kategori: Allmänt   [0] kommentera
tjatja
igår så somna jag typ 11 (a)
fett skönt!
synd dock men skönt ;)
idag har jag och sussa varit i luleå och shoppat ! men geniet (jag) glömde sitt kort hemma så då hade jag 200 kr att röra mig med.. men tur att min vän är tät ;)
jag köpte då ett par leggings, en kofta och en annan tröja, fast de två första var dock på presentkort ;)
och vi köpte graffitinagellack så nu ska jag prova det ! jag kan ta kort och visa om det inte ser allt förhemskt ut ;)
haha!
ikväll borde jag städa mitt rum.. det ser hemskt ut.. men hur kul lät det att städa sitt rum på en fredagkväll?
vi får se hur det blir !

ja, jag uppdaterar om förändring sker!
hejs!




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin