kul helg

2011-03-19 23:56:40
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!
kul helg ens!? not!
har legat hemma hela helgen. sett the tourist. tyvärr elin, den var inte så grymt bra som du tycker.
och vet du en sak till? Johnny Depp ser ut som våran idrottslärare i den filmen, så om du tycker han är snygg där,
så tycker du alltså att Tobbe är snygg?  ;)
annars så har jag inte gjort mycket idag, jag har legat i soffan, varit och handlat med pappa, köpte hårfärg,
kom hem, mamma färga :D Det vart samma som jag redan har, fast nu är det ännu rödare :D
happyface :D
sen så var jag ute en liten sväng med Jonas :) Trevligt!!
Nu ska jag sova, eller se tv först kanske, sen sova!
imorgon söndag, då ska jag plugga lite och på kvällen kanske jag får besök :)
Godnatt! :)




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin