jag orkar inte

2011-03-24 15:22:23
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej på er!
veckan har varit fettdryg.
har dock gjort bort båda proven nu så ikväll är jag pluggfri !
proven kändes inte så bra, kommer typ inte klara dom..  jaja, får hoppas iallafall!
annars så har jag haft en dålig dag idag..
jag sov hos mikkis igår till idag, och det gick ju bra och allt, vi somna typ halv 10 vakna halv 7 imorse.
sen har skolan varit tråkig, det är kallt och blåsigt ute, jag fryser typ hela tiden, jag kommer inte träffa varken bonden eller elin någonting resten av veckan. jag är sur. allt&alla är dryga. det är kallt. jag är irriterad. jag fryser. jag tycker om punkter och korta meningar.
jag har sovit i öjebyn i tisdags därav ingen uppdatering.

åhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ska väl se himym eller nå nu.
sur chey säger hejdå.




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin