haha!

2011-03-21 19:34:05
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!

ja, igår så var jag hos Rebecka i stan typ hela dagen :) det var mys! vi gjorde egentligen ingenting, bara hängde :)

idag har det varit skola, har haft sån här jobbig överskottsenergi så jag, Jennifer och Rebecka åkte typ 1000 gånger upp och ner i hissen .. jag stod och hoppa och gjorde grimaser osvosv.. helt normal!
sen åkte jag på armräcket ner för en trapp :D asroligt!!!!!
det gjorde jag typ 2 gånger sen skulle jag ju självklart visa Karin och dom att jag kunde och Karin hade lika mycket energi som jag så hon skratta bara (y)
HAHAAH ork it -.- 
Jennifer tog fina bilder på mig, kan kanske lägga upp dom om jag får tag i dom ;)

Ikväll ska jag då plugga NK och traktorteori. kul att ha två prov i veckan .. nej.

jag har även varit ute med Josse och Molly en sväng i blåsten! så jävla hurtig man är (a)

så då vet ni vad jag gör ikväll!

hejpåer! 




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin