fyfan!

2011-03-28 21:44:54
kategori: Allmänt   [0] kommentera
Jag hade hemskaste drömmen igårnatt, (natten mot idag)

jag drömde att jag och josse var i ett slags hotell,

så säger josse bara, marie jag måste berätta en sak,

 jag bara, vad?

 så säger hon, du vet väl om att det är hemsökt det här huset?

 jag bara jo, det vet jag

 och precis när jag säger det ser vi en skugga av en japansk flicka (lite som Samara i the ring) som sprang mellan typ nå pelare som var i hotellet. 
Så vakna jag och trodde att hon var i mitt rum så jag våga typ inte kolla mig runt omkring i rummer och jag insåg att jag hade hett av mig täcket och jag trodde hon hade gett mig en spruta och så kröp jag sakta in under täcket och gömde mig :o:o jag trodde hon skulle ta mig!

tror du jag kommer våga sova ikväll eller ?:o


hon kommer och tar mig i natt! jag lovar!


FYFAN!
det var bara för att jag tänkte för någon dag sedan att det var längesen jag drömde mardrömmar :o



pepparpeppar ta i trä!




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin