friluftsdag!

2011-03-30 18:13:03
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!
idag har vi haft friluftsdag på skolan!
Jag, Elin, Rebecka, Karin, Ida och Madde skulle rida på skolan!
Så först hade vi lite stalltjänst sen red vi i ridhuset för Karro :)
Jag red ravinsky ! det gick super! :)
Sen gick vi till elevhemmet och åt lunch sen for jag och Rebecka till Södra hamn! (sommar <3)
Satt där och prata en stund sen hem med 14,35-bussen :)
Då gick jag ut med molly och sen har jag duschat och ätit :)
ska nog locka mitt hår snart, hehe, kul men dålig vana för mitt hår. (a)
men jag tänkte ha knopp i morgon och då är det fett snyggt med lockigt hår under, eller i  eller ja, vad det nu blir ;)

Jag längtar till Big Brother ikväll :D
dom ska ju dissa varandra ! kung!

"jag är fet du är ful, jag kan banta vad kan du? "
 HAHA
klockrent!

TTYL !




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin