Cause now, you're not, where I want you to be

2011-03-17 17:42:30
kategori: Allmänt   [0] kommentera
tjenaretjenare!
idag har det varit skola och väldigt chill!
hade matte på morgonen och det var ju lite småjobbigt, men sen hade vi basmaskin körning, där vi pluggar inför traktorkortet ;) sen efter lunch hade vi arbetsliv naturbruk och vi kan inte göra något på den sista lektionen så vi fick sluta och for till stan vid 1 och sen åt vi på sunes (a) vi är så söta :D
sen har vi gått runt överallt i stan och satt upp Twilightaffischer ! Duktiga tjejer !
Nu fryser jag som FAN !
jag har frysit i flera dagar och nu kolla jag om jag hade feber, men det var bara litelitelitelitegrann så i don't care :)
ikväll ska jag få plugghjälp med traktorkortet ! så ingen mer uppdatering idag mest troligt! :)
hejdå! skola imorgon :D:D:D
eller?



nå?




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin