boden

2011-03-13 16:38:29
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!
igår for jag och Elin till boden för att hälsa på Lollo :D Karin kom också dit :D
vi satt och surra och fika typ ;) vi kom dit för Brownielängd ! tror ni inte självklart att dom är slut när vi kommer ? :@
Men vi tare nästa helg ;) 
sen på kvällen var jag med Elin Lisa och Vickan :) vi chilla, tjafsa lite som vanligt, men allt löser sig, speciellt när jag är med :D
Lite senare for vi till kopparnäskåtan och grilla med Macke :)
så var min lördag ! helt jävla awesome :D



idag har jag varit och ridit kex :) gick brabra! red självklart dressyr ;)
ikväll ska jag ut och gå med Josse!
jag ska även dammsuga mitt rum.. jag måste !!!!!!!!
kanske får finbesök imorgon (a) :$ ;)
haha!
ork it
nu ska jag antingen sova eller dammsuga. ?! hm.. ska fundera ett tag!
Hejpåer!

dåligt av mig att inte ta några bilder från boden igår :(
men ska dit nästa helg så då ska jag ta bilder !

det har varit en awesome helg! har hunnit träffa nästan alla mina favoriter! så det är ett FETT JÄVLA PLUS !
 så ja :)
hejdå ! 




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin