sommarjobb!

2011-06-16 13:59:49
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!

dålig uppdatering.. jag vet!
men jag har jobbat hela veckan sen har jag faktiskt njutit av sommarlovet!
Har egentligen inget vettig att skriva, bara att jag och Elin jobbar på 4h,
det är ett väldigt bra jobb, eller hur Elin? ;)

Om mindre än 1 vecka så åker jag ner till stockholm för att dagen efter åka till GREKLAND/KARPATHOS !:D

ja, ni lär väl höra om min hetspackning sen, eftersom jag typ inte vet vad jag ska ha med mig och det kommer sluta med att jag inte kommer få igen resväskan..
Btw så köpte mamma en ny resväska åt mig idag så det blir jag som inviger den ;)

haha!
ordbajs.

ikväll blir det mest troligt gymmet med cool_tönt_Elin_98 !
vi hörs väl!

hejdå! :)




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin