näsudden!

2011-06-02 17:34:16
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!
hann inte uppdatera igår, var först i skolan, hade tävlingar i stallet, sen hem, for till stan med papi, fixa mitt pass, sen dirr till elins stall, ut och red vancan med hon och marre! sen över till mitt stall och red och fixa till kex!
kom hem typ 6 från stallarna, då vare bara packa, kasta i sig nå mat, sen var det näsudden som gällde!
Vi grilla och mös på!
Kom hem från näsudden vid 1 tror jag, då for jag och trava ved med pappa, sen mocka jag åt kex och sen hem och sen har jag och pappa gjort ärenden! :)

oojoj, det var mycket och sen, jag, sen, blabla,  läs om ni ids ;)

Ikväll blir det minstugehäng i think!

men det bästa med hela denna dag är att JOSEFIN kommer hem :D
det sämsta med denna dag är att jag mår som jag förtjänar!

nu ska jag gå och se hur middagen ser ut!
känner att hungern smyger sig på!

jag snodde nån bild från majas blogg från gårdagen! :)






TTYL!




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin