spontant

2011-07-11 11:25:07
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!
under våra lan så gör vi alltid något spontant.
denna gång for vi först till kajjen och skulle bada men det var något äckligt i vattnet..
så då tog vi moppejävlarna och drog till max i stan för vi ville ha lyxshake.. men tror ni max hade mjölk?!
vi hade alltså farit till stan helt i onödan :o
men då for vi till räkan och badade ist!
lite creeds till elin som hittade till räkan trots hon bara varit där 1 gång. jag hade tydligen varit där, men visste inte att det hette räkan!
så det så!
vi lanande till 3 ungefär, och nu har jag vaknat och elin och lisa sover..
det är asvarmt i mitt rum, jag kan inte sova i sådan värme.. wä för mig!
i eftermiddag åker jag med sussi och co till arvidsträsk, ska hänga där till imorgon! det blir nog nice!
jag lär inte uppdatera något mer, men vi hörs imorgon annars :)
hejrå!




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin