Så jävla sämst!

2011-07-25 04:08:08
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!
har varit med vickan och lisa ikväll, vi var i kajjen och vickan fiska.. typ 3 min..
sen chilla vi hos vickan..
sen när vi skulle fara till mig, så for vi tullnäsvägen, och det är ett hål/gupp där som alltid har funnits där, men jag missa det och moppen hugger i med framhjulet och det ramlar och jag drogs under moppen och landa på armbågen och benet. mina byxor är trasiga och jag kan inte röra armen. ont gör det också!!
moppen klara sig inte så bra, den är uppskrapad och backspegeln är knäckt.. moppen typ volta. jag såg den ligga stå sen låg den ner igen?!
Jag vart väldigt chockad, men vickan var ju med så hon hjälpte mig hem och var med mig en stund hemma!
tack gumman <3
lär inte bli så mycket sömn i natt, kan ju inte riktigt slappna av.. amen då vet ni!
jag har ont och det är lite synd om mig. hejdå!




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin