hehe inte alls ego!

2011-07-04 22:02:42
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!
jag skulle städa mitt rum, men då kom lisa och hon fråga om hon fick städa min garderob!?
självklart fick lilla moroten det :D så hon städa medans jag satt vid fb.. rättvis städning !
eller?
Men när hon hade gått så dammsög jag faktiskt och jag fick sätta in den sista högen i garderoben!
sen har jag varit ute och gått med Josse i 2 h. Och det känns som jag BARA prata om mig själv..
men det blir väl lätt så när jag inte har berätta om alla knasigheter från grekland.. haha!
hoppas inte du dog av skavsår i örat av mig Josse! ;)
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig i sängen och läsa min bok som jag köpte på arlanda!
När jag väntade på mitt plan hem mot luleå från arlanda så plockade jag ihop lite vuxenpoäng,
genom att köpa en bok - Bedragen och en Ramlösa Smultron till.
Vuxenpoäng !! Alltid när jag flyger så sitter många kvinnor och läser och dricker Ramlösa eller Loka.
Alltså är det = vuxenpoäng till mig!

Så nu ska jag lägga mig och läsa!

Godnatt, jobb imorgon!





Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin