fotti!

2011-07-06 01:00:12
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!
jobbade idag, 9-3 ! vi målade fönster.. det tog typ  1 h.
hahaha!
älskar jobbet.
svarre kom förbi en snabbis också.
efter jobbet gjorde jag lite nytta och efter middagen så
var vi ett gäng och spela fotti på norrvallen!
kulkul, men dock jobbigt -.-
sen for jag lisa kekke och elin hem till mig och kolla på roliga klipp på youtube.. hahaha dör!
ITS SO FLUFFY, IM GONNA DIE!!!!

hahahaha
hahahhaha!

sen spontan-drog vi in till stan och käka på max :D så jävla gott!
när vi kom hem från stan så for kekke hem och jag lisa och elin gick och träffa jonas en sväng.
nu är jag påväg att gå och lägga mig! måste sova så jag orkar jobba aktivt imorgon.
eller?
godnatt iallafall!

juste! jag kan inte lägga upp bilderna från grekland, internet buggar varje gång jag försöker.. så ni lär nog få vänta extra länge..
sorry!


bild från när dom badade för någon dag sen!




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin