Sjunker lite lägre för varenda gång jag vänder om, Men jag vänder om, än en gång

2011-01-20 18:52:16
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!
idag har jag varit hemma och chillat hela dagen, var i skolan en kvart i morse. men då var estetiska valet (dans) inställt och nästa lektion började 12,25 och sen hade jag en lektion och det går dåligt med bussar, så då gick jag och Elin och prata med John och Lennart och fixa så vi var lediga :D CHILL :D
så har vilat i soffan hela dagen, förutom en promenad med Sussi! :)
Har varit en lugn vecka, har bara haft ett matteprov. så har jag även haft korta dagar ! S-K-Ö-N-T !

ikväll blir det att sova tidigt, trött cheeejjj!



Jaja, då vet du!
hejjjs



<3




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin