SAY WHAT ?!

2011-01-31 21:18:07
kategori: Allmänt   [0] kommentera

hej!
ja, jag kan ju börja med att säga, att det blev ingen simning i lördagsmorse.. ;)
hehe!
jag mådde awesome (a)
sen var jag i stallet och på kvällen var jag i Rosvik och var med typ Benta Camilla Kalle Kekke Abel och Ingela vid olika tillfällen ;>
haha! trevligt, men nu kommer jag inte träffa dom på drygt 1 månad, för Camilla har så mycket hockey -.-
iallafall
sen igår, så var jag Elin och Sara på gymmet, biffa oss lite. 
jobbigt?!
har lite träningsvärk idag ;>
sen efter gymmet sov Elin hos mig, vi förtjänade lite gotta så det blev lite godis och solsidan!
första gången jag såg det;>
haha! helt ok faktiskt ;)
sen for vi till skolan kl 9 idag, kom dit typ 10, efter all väntan osv. 
var där till 11,05, då tog vi nästa buss in till stan, men då var det jag Ida Elin Rebecka Karin Mikkis Jennifer!
vi skulle fixa saker till twilight eventet vi håller på med, så vi var på möten och köpte massa saker.
vi var klara med allt det vid 3-halv 4 så gick vi på stan själva, köpte ett par stövlar och en kofta från carlings!
Koftan är magisk :D ;)
så jävla skön, så mamma ska kanske fara in imorgon och köpa en svart eller grå åt mig :D
den jag köpte idag är lila!
alltså röd och blå, eller hur ? ;)
ja, då vet ni,
orkar inte skriva mer!
ska ut med josefin nu!
annars hinner jag inte det heller, för hon får en fransyska som ska bo hos henne i en vecka imorgon, så då hinner vi inte ut och gå ;)
så då ska vi göra det nu :)
pusshejs!





Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin