"Samma gamla visa, men vet inte vad det är för låt"

2011-01-23 21:58:42
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej
idag har jag haft mysigt söndagsmys!
började med att jag steg upp 11 och såg en film på tvn, Adventureland
bra film, Bella från Twilight var en av huvudpersonerna :) och den andra killen var huvudpersonen från the social network. den var bra!
sen satt jag vid datorn, sen prommis med josse och molly :)
sen hjälpte jag mamma att ta in hästarna !
sen gjorde jag klart Lennarts läxa, så nu ska han bli nöjd;>
efter stallet har jag sett två filmer, sett klart sex and the city 2 ! har börjat se den förr men nu såg jag klart den :)
så har jag nyss sett klart the reader ! bra film !!!
snart sova, godnatt ! skola imorgon :D -.-




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin