hockey

2011-01-23 01:27:14
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!
luleå förlora mot skellefteå med 2-0
då vet ni!
och jag vet det för jag Benta Camilla och Kekke såg lite av matchen i tjillrummet i ishallen, vet inte vad det heter så jag döpte det just till tjillrummet :)
HAHA!
ikväll har jag då varit med Benta och Camilla :)
dom skulle åka lite skridskor, så jag följde snällt med till ishallen ett tag, där var även Kekke;>
haha!
det var kallt, men snäll som är så står man där ändå, men dom åkte inte så länge, som tur var.
efter det så chilla vi hemma hos Benta, jag han och Camilla, sen for vi till mig vid halv 12, sen var vi här ett tag,
för dom ville träffa Leo och Molly, och Camilla hade aldrig sett mitt rum, så då fick hon se det :)
men dom for ca 45 min sen, sen har jag chillat, snart sova! skönt!
imorgon, ska jag typ skotta taket..
drygt..
jaja!
får se vad som händer imorgon annars! :)

då vet ni om min kväll :)
HEJSSVEJS! :)

Leo Molly och Felix <3





Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin