BRA MARIE!

2011-01-25 09:08:20
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!
idag skulle jag prova att gå senare till bussen, för jag tänkte, den går ändå aldrig 07,40 från kyrkan. så vid 07,40 så är jag vid matsalen vid min gamla skola, typ 75 m tills busshållplatsen, så ser jag bussjäveln åka.. MYH!
Irritationen var enorm, och Elin hade frågat typ 10 min innan om jag skulle åka med dom, men jag bara nä, det är lugnt, jag tar bussen, sen missar jag då bussjäveln.. Elin.. (a) jag åker med er iallafall :p
så då fick jag gå genom typ hela Nifland, till hennes syster, som sedan skjutsade oss till skolan.
Irriterande morgon!
+ att jag är helvetes trött -.-
dålig dag idag!

då vet ni!
och jag hoppas dagen blir bättre !!!!!!!!!
HEJDÅ




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin